MaSteRyiE LiFe..

"Tanpa Keberanian, Mimpi Tak Bermakna"

Azam Tahun Baru 2010

Sempena 2010 ni aku berazam untuk menjadi suami , menantu dan bapa yang baik (khas untuk isteriku), anak yang soleh (kepada ibu bapa ku) walaupun aku manusia biasa yang ada kelebihan dan punya kekurangan. Yang penting kebaikan dan pengajaran yang aku pelajari dari kehidupan. InsyaAllah.. we may make our plan, but god has the last word..

Esok nak balik sarawak dah. Dok sibuk menyimpan barang ni. Nak buat macam mana demi mendidik anak bangsa. Yang tak best sebab tinggal isteri yang sedang sarat... uwwaaa...

Jumpe korang di belaga..
Ni baru je balik dari dinner ngan yang tercenta sempena birthday die esok. Birtday dia esok tapi aku terpaksa plak naik flight esok. Demi tugas nak wat guane. Ni tengah berjiwang sambil dengar lagu Tahajjud Cinta. Berat ati nak tinggal nih..Sadis betul...

0 ulasan:

Post a Comment

AboUt Me

Name aku Fakhri, umur 35 tahun. Asal Machang Kelantan. Sekarang bertugas di Pandan Indah. Nak tau lagi. baca sendiri.. hehehe

The Geng