MaSteRyiE LiFe..

"Tanpa Keberanian, Mimpi Tak Bermakna"

Aku, Man U dan Qlate

Haa.. jangan tak tau. aku ni died hard fan Manchester United. Sian bini aku terpaksa teman aku tido depan TV sebab aku tunggu nak tengok Live Man Utd. Bangun pukul 2, 3 pagi pun aku sanggup kalau team kesayangan aku ni main. Kekalahan terbaru Man Utd pada Liverpool buat aku kecewa sikit. Tapi tu adat pertandingan lah... ader menang ader kalah.. hehehe


Pasukan Liga M negeri kelahiran aku, Qlate pun aku support. ingat dulu mase aku dok Kg. sanggup pegi tengok kat stadium malam2 wpun jarak umah aku ke stadium ader la dlm 1 jam bawak keta. Mase tu aku x kenal lagi belaga. Ape lagi hazizal Ayam, Fik dadi atau Zul Katek. hahaha.. Sabtu ni kelate lwn semi final kedua di kangar dengan Perlis dengan bekalan selesa lepas menang 2-0 di KB ari tu..

Gomo Kelate Gomo...

0 ulasan:

Post a Comment

AboUt Me

Name aku Fakhri, umur 35 tahun. Asal Machang Kelantan. Sekarang bertugas di Pandan Indah. Nak tau lagi. baca sendiri.. hehehe

The Geng