MaSteRyiE LiFe..

"Tanpa Keberanian, Mimpi Tak Bermakna"

Qlate, Banner dan E -Tukar


Gembiranya aku sbb team kesayangan aku, masuk final piala malaysia tahun ni. sayangnya aku x dpt nak pegi bukit jalil. Pok nik, aje n mber2 kat semenanjung semua pegi. cit. x puashati aku. x pe lah. Tgk live game kat TV je lah..

Banner untuk Majlis Penyampaian Hadiah pun dah siap, hehehe.. mintak tolong bebudak je. aku bagi arahan je. dah slalu gitu. sebab aku kje bagus dalam membina bannerlah.. ecah dok suh aku je wat. tapi x pe sbb ecah aku x kisah. Jgn sape kacau dia (x gf mber aku tu) hehehe.. Jumaat ni result tukar cegu2 ni akan diketahui. Nak jugak aku tgk sape cegu yang dpt bertukar. Si Gme n Mawi x abis dok "sembang", bosan dah aku dngar. Kalau x dpt tukar siaplah korang kena "Fire", hahaha..

Mggu ni kebanyakan cegu dok sibuk wat persiapan untuk Majlis Penyampaian Hadiah Sabtu ni, Ustaz dengan tarian lemah gemalainya, Lan n jaha pulak dok sibuk order barang nak wat pentas n backdrop.. buatlah korang.. Kelas x masuk, sbb budak asyik disuruh tumpang kelas si Helmi je tengok Movie.. kalu masuk pun dok goyang kaki je dlm kelas. Kebanyakan budak dah cabut dah n dah malas giler2 nak bljr maklumlah exam dah abis..

Nak citer ape lagi ek.. sambung nanti lah.. kering idea..

0 ulasan:

Post a Comment

AboUt Me

Name aku Fakhri, umur 35 tahun. Asal Machang Kelantan. Sekarang bertugas di Pandan Indah. Nak tau lagi. baca sendiri.. hehehe

The Geng