MaSteRyiE LiFe..

"Tanpa Keberanian, Mimpi Tak Bermakna"

Musim Hujan Musim Mengawan?

Askum.. salam percutian diucapkan pada teman-teman sperjuangan. harapnya sedang melombat2 kegembiraan di kampung halaman masing. Kali ni aku nak merakamkan ucapan tahniah kepada teman-teman yang akan menamatkan zaman bujang dalam musim cuti persekolahan ni.. Aku tujukan pada Azman, Helmi, Fikri Kayan ( yang ni dah jatuh wajib kahwin, desperado househusband org kate), Fadilah (yang ni aku x pasti deperate ke tidak, haha) Miza, Amar SK, dan Sayuki SK. Kebetulan bulan 11 dan 12 pulak. Time sesuai sgt nak melayari malam pertama atau lebih tepat lagi musim mengawan. Hahaha.. sejuk n hujan lebat.. hahaha... sedap je aku ckp.. bercakap atas pengalaman beb.. cikgu ecah bile lagi.. ramai cegu muda2 n single2 d belaga tu, kalau diorg muda sikit.. ape slhnya.. Isteri Nabi ader jugak yg tua dari Bagindakan..

Thanks kepada Mee Bandung Kak Min kerna memberi peluang pada diri ini.. walaupun x berapa sed... tp ok lah untuk buat kali pertama.. hehehe.. jgn mara arr kak min.. pada cikgu zaleha jgn lupa pada kami di SMK ni.. terutama skali yang x dpt tukar cam kak min ni.. hihihi

Aku kat kampung skrg ni.. best2.. makin x sabar menantikan zuriah sulung aku.. risau jugak time balik ari tu.. kuat juga melompat2 time naik hilux.. jalan x berape elok.. musim hujan.. tp syukurlah semuanya selamat .. lega bila smpai di tempat yang dituju.. jumpe la korg time geng ni kawin nanti.. insyaAllah...
heheh..

0 ulasan:

Post a Comment

AboUt Me

Name aku Fakhri, umur 35 tahun. Asal Machang Kelantan. Sekarang bertugas di Pandan Indah. Nak tau lagi. baca sendiri.. hehehe

The Geng