MaSteRyiE LiFe..

"Tanpa Keberanian, Mimpi Tak Bermakna"

Teman Yang Istimewa

Istimewa ke pelik? hehehe.. ni lah citer aku pada ari ni. Aku nak story sikit psl2 member aku yang bertugas bersama aku kat SMK Belaga ni. Pertama skali, Fikri Hafis atau lebih dikenali sebagai Dadi oleh warga SMK. Coolest guy on earth dan paling sempoi. Kata tuannya dia agak kacak dan manis. Walaupun aku was2 jugak. Haha.. Pernah meminati Fadilah SMK tapi kasih x kesampaian sebab cinta ditolak.. hihi..

Kedua, Daim. Haa.. yang ni lagi istimewa. Jejaka paling berkire dan paling susah nak faham penerangan orang. Bile org bercerita dia je dok menanya lebih. Kalau korang tengok dia dok masam je 2,3 hari tu sbb dia baru je beli Iphone 3Gs dari Ebay.com tapi dia syak dia kena tipu.. hihihi.. tu la beli sape suh x tanye orang.. member2 ramai ape guna...
Ayam Katek, atau Zul pulak jejaka sembang ranking NO 1 di SMK. Beliau mendahului saingan terdekat Mr Black atau pun Kayan.. hehehe.. ( Jgn marah ye kayan) kau memang suka sembang. hahaha.. Zul oyaknya Cute n comel.. mcm baby boy gtu.. cuma dia pen....k je tp maintain macho. Teman rapat dia si Dadi. hehehe..

Apepun korang memang best..

0 ulasan:

Post a Comment

AboUt Me

Name aku Fakhri, umur 35 tahun. Asal Machang Kelantan. Sekarang bertugas di Pandan Indah. Nak tau lagi. baca sendiri.. hehehe

The Geng